KLACHTEN EN RETOURNEREN - COMPLAINTS AND RETURNS

Oeps.... er is iets niet goed gegaan?

E|l by deens.nl streeft er uiteraard naar dat alle goederen in prima staat arriveren bij de dealers. Toch kan het voorkomen dat er tijdens het transport iets mis gaat of dat er bij het verpakken van de spullen iets over het hoofd is gezien.

U kunt bij ons terecht met uw klachten via el@deens.nl; liefst begeleid met foto's van de schade of mankementen. Wij zullen binnen 24 uur bij u terug komen met een passende oplossing.

 

Oops something is not right :(

 

E|L by deens.nl always tries to ship their goods in a good condition, Nevertheless it might occur some products get damaged during transport, or one of our colleagues has overlooked something during packing.

You can always contact us when you have a complaint by e-mail el@deens.nl. Please add pictures to your e-mail so we can help you out as soon as possible. We will try to answer you as soon as possible, but anyway within 24 hrs.

 

 

  • |
  • |
Design en realisatie: Yellowlab